2015. február 14., szombat

Ne hagyd magad!




Ma beszélgettem Oravecz Nórával (igen aki olyan szuper jókat ír). Rájöttem, hogy nincs más utam, csak az ami meg van írva és elő van készítve és már csak is arra vár, hogy rálépve végig menjek rajta. Fussak rajta, mert mindennél jobban szeretni fogom! Úgy táncoljam végig ahogyan az nekem jól esik!


Ideje, hogy végre ne másokat helyezzek előtérbe magam helyett! Ideje, hogy önző legyek és ne akarjak mindenkinek vagy egyes személyeknek megfelelni! Magamra kell időt szakítanom és ki kell bontsam a szárnyaim, mert vannak akik folyamatosan, még ha nem is tudnak róla, akadályokat gördítenek elém puszta önzésből, amiért nem tudok rájuk haragudni. Tudjátok, mindenkinek igaza van a saját szemszögéből. DE! Vannak olyanok akik, szánt szándékkal tiporják a szárnyaimat. Persze képletesen és mondjuk nem is tudok róla. Tudom nem szép dolog másra kenni a saját rossz szokásaimból adódó gödröket és probléma hegyeket, de mindig vannak az árnyékban megbúvó rossz akarók, akármit is csinálok. És biztos vagyok benne, hogy nemcsak én vagyok így ezzel. 

Ideje van annak, hogy a szárnyaimat kitárjam és olyan magasságba emelkedjek végre ahol még nincs tériszonyom, bár meg lehet szokni mindent, ahol jól és biztonságba érzem magam. Muszáj kényszerFELszállást végeznem.


Manapság a tükörbe nézve is kezdek mást látni. Másvalaki kezd visszanézni rám. Egy sokkal bátrabb én, aki mögött már magam is látom azt a harcost, akivé válnom kell. Lassan csak megtanulok nevetni azokon akik rálépnek a szárnyaimra, mert csak ők hiszik azt, hogy azon taposnak...közben csak az acélbetétes bakancsomon át próbálnak valamiféle lábmasszást gyakorolni rám, vagy pedig a már pajzsomként is funkcionáló aurám kilyukasztásával próbálnak hozzám férni, miközben energiát lopnának. Csak egy valamit felejtenek el! OK, hogy nagyon jó energia átadó vagyok, de azt elfelejtik, hogy én döntök! Én döntöm el kinek, miből és mennyit adok magamból! 

Ez az év az elengedés éve lesz nekem és sajnálom, de magammal fogok foglalkozni! Önző leszek és olyanokkal fogok magamon kívül törődni, akik előre visznek engem a fent említett utamon. Lehet kicsit le vagyok maradva, de én a héten jutottam el az új évi fogadalmomhoz. 
"Annyi minden lesz ebben az évben és 

csupa-csupa jó dolgok! Más nem is történhet velem, csak 

nagyszerű és fantasztikus dolgok!"

Igenis felvállalom, hogy eddig nem tudtam mit akarok úgy igazán zsigerből, de megtaláltam és ez mindennél többet ér!
És igen kértem, mert Jézus is megmondta: "Kérjetek és adatik nektek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése