2015. december 21., hétfő

Motiváció = Amit szeretsz!

Gondolkodtál már azon mi motivál téged? Miközben folyamatosan új munkahelyet kerestem ezen is gondolkodtam...valahogyan sehogy sem tudtam rájönni mi az ami engem a legjobban motivál... És tudod mikor jöttem rá? Egy állás interjú -vagy inkább beszélgetés- kapcsán, pedig a megoldással nap, mint nap szembe találkoztam. Engem speciel minden, ami új motivál, vagy ha a régi újra van értelmezve. Folyamatos érdeklődés az új iránt. Új zenék, új emberek, új helyek felfedezése, új receptek kipróbálása, új tudás megszerzése és ezek az új dolgok tovább gondolása, újra értelmezése, de azért a régi dolgok sem rosszak és természetesen a régi barátokat sem engedem el olyan könnyen. Még egy süti receptet is képes vagyok átírni és kicsit tovább fejleszteni a saját szám íze szerint. Az új zenék tovább inspirálnak, amiket sokszor szavakba is szoktam önteni... ilyenkor írok. :) És ez a motiváció új energiákkal tölt fel és örömömre szolgál, ahhoz tudnám hasonlítani, mikor felrakod a már majdnem lemerült mobilodat tölteni.

Az új környezet és új emberek, pedig mindig izgalmasak voltak számomra, mert a környezet felfedezése igazi kaland, egy másik ember megismerése, pedig mindig tanít valami újat, mindenkitől felcsipegetek valamilyen új tudást. Egyszerűen szeretek másoktól tanulni valamit, amiben profik. Például volt akitől a borászatot tanultam szimpla beszélgetésből, de volt akitől a közép-ázsiai kutyákról...és még hosszan sorolhatnám mennyi mindent.
Jön az új év! Sokan ilyenkor mindig megfogadnak egy vagy több dolgot, hogy milyen szokásokat vesznek fel vagy hagynak el. Szerintem már hamarabb is elkezdheted a változtatást. Mindennap egy új nap, egy tiszta lap, tele új lehetőségekkel!
Téged mi motivál? Mit szeretsz? Mivel töltődsz? Ha még nem tudod gondold végig, mi tölt fel. Ha pedig tudod, akkor próbálj meg időt szakítani rá legalább egyszer egy héten. Hidd el a befektetett energia megtérül, ha olyanba "ölöd", ami a javadat szolgálja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése