2014. június 5., csütörtök

Szegény gazdagok?!

Mindenki jobban szeretne élni.Szeretne több pénz, több időt eltölteni a szeretteivel, szeretne többet nyaralni és még sorolhatnám...
Sokszor gondolkodtam azon gyerekként, hogy a gazdagok hogyan lettek gazdagok és miért mondja mindenki róluk, hogy rossz emberek... Mindig arról álmodtam, hogy majd én is az leszek... azt nem tudtam soha, hogy hogyan fogom csinálni... Arra gondoltam, hogy biztos sokat tanultak, sokat tudnak és azért tudnak sokat keresni. Természetesen felnőve a világ befolyásolása által, már én sem ezt hittem... aztán jött valaki, aki megmutatta, hogy lehet úgy is sok pénzt keresni, hogy nem vágunk át másokat. És azt is megmutatta hogyan kell csinálni... Ő lett a mesterem és én az ő tanítványa. Teljesen megváltozott a véleményem és a szemléletem ebben a témában. Nem gondolom, hogy bárkitől irigyelnünk kellene bármit is, az ítélkezés nem a mi tisztünk azt gondolom. Lehet ezzel sok mindenkinél kiverem a biztosítékot, de az irigy emberek szokták elítélni másnak a jólétét. Ez nem zárja ki, hogy vannak rossz gazdagok, de én nem is rájuk fókuszálok.
Szerencsés helyzetben vagyok, mert ismerek olyan sikeres embereket, akiknek a szívük is a helyén van és nagyon hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettem őket! Nekem a gazdagság vonatkozásában ők az emberi példaképeim. Nemcsak anyagiakban, hanem lelkiekben is bővelkednek és nem restek elárulni, hogyan csinálták. Sőt!!!Biztatnak, hogy te is képes vagy rá, hogy elérd amit ők és még többet! Én is ilyen ember szeretnék lenni. Természetesen senki sem tökéletes, ők is emberből vannak és én is.Ezt tudomásul kell venni.
Nem sokára ismét eltölthetek ilyen emberek között pár napot, már nagyon várom. Ezt hívom én Randevú a luxussal eseménynek. Lesz nagy ünneplés is, lesz kiket ünnepelnünk. Az a jó ebben az egészben, hogy amikor együtt tiszta szívvel örülsz egy másik ember sikerének, azt a vonzás törvénye kérésnek veszi, hogy te is szeretnéd. Előbb vagy utóbb (rajtad áll) te hozzád is megérkezik, hiszen az érzést átélted sokszor kicsit másképp, de hasonlóan.




Ha tetszett a bejegyzés like-old és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a Facebook közösségünkhöz, mert van, amit csak ott osztok meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése