2014. június 3., kedd

Flow - Áramlat


Nagyon divatos kifejezés ez manapság. Flow... Azt gondolom, hogy az élet egy ilyen örökös áramlat. Minden szinten. Jó és rossz dolgok is tudnak áramlani.
A személyes tapasztalatom az, hogy a jó dolgok tudnak igazán magukkal ragadni, az áramlatba berántani. Mindig hálát adok a jó Istennek, hogy nekem milyen szerencsés volt és az is az életem.Sokszor hallok más emberektől szó szerint rémtörténeteket a saját életükből...,amit el sem tudtam képzelni,hogy olyan van és létezik...És azon szoktam csodálkozni, hogy hogyan tudtak kikeveredni, kiverekedni belőle. Persze ha változtatni akarunk akkor fog sikerülni.
Visszatérve az áramlatra, maga a szó is érdekes.Benne van az elektromosság, a töltet, a mozgás. Nekem mindig egy energia spirál jut eszembe róla, ami magával ragad és szárnyalok egyre feljebb, és a határtalan boldogság. Tudom ez így elég furának tűnik leírva, de azt az érzést megtapasztalni sokkal jobb,mint megpróbálni leírni...sok mindent nem is tudok leírni,ami ezzel kapcsolatos érzés.


Amikor úgynevezett flow-ban vagyunk akkor azért az energiák jönnek-mennek, repkednek. Nekem fogalmam sem volt arról mennyire jó adó vagyok.Csatorna az energia adásra,anélkül hogy én magam lecsapoltatnék. Erre a legjobb barátnőm hívta fel a figyelmemet,de valószínű,hogy ő is visszaad nekem, mert érzem,fizikailag is és lelkileg is. Hatalmas töltet ez ami bennem lehet, valószínű,hogy fentről kapom,mert ennyit csak magamtól nem tudnék közvetíteni. Most azt tanulom miként tudom úgy átadni ezt az értéket, hogy közben észre is vegyék,hogy kitől is jön!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése