2015. május 4., hétfő

Ha változást akarsz!

Sok minden történik bennünk, a lelkünkben. Változunk, folyamatosan változunk. Sokat gondolkodtam az elmúlt napokban. Mindentől függetlenül, főként internet nélkül. Minél többet agyalok, és változom, érzem egyedül nem megyek már semmire. Kell a segítség nekem is és neked is. Egyre többet gondolok Istenre. 

Sosem gondoltam, hogy eltávolodom tőle mégis az elmúlt időszakban megtörtént, sajnos. Mindig tudtam, hogy van valaki feljebb való, aki vezényli a világ történéseit és nem kell mindent megértenünk miért és hogyan van. Ő mindent tud, és szerintem jobb is ez így. Ő látja, hogy mit szeretnél, de nem adja meg rögtön, mert Ő jobban tudja mit és mikor kell megkapj. Igen lehet soha nem fogod megkapni, amit szeretnél, mert valószínűleg más a célja veled. Terelgetni próbál, merre kell tarts az utadon.
Egyedül magam kevés vagyok ahhoz, hogy változzak. Lehet azért voltam kicsit távolabb tőle, mert így jobban érzem a hiányát és ez segít visszatalálni hozzá. Húsvétra kaptam a férjemtől egy e-könyv olvasót, egy kicsit. Az első, amit rátöltött nekem az a Biblia volt, de csak tegnap lapoztam bele. Kellett ez a pár nap mindentől távol, hogy közelebb kerüljek Istenhez. Nehéz időszakon megyek át, de ilyenkor tudom, hogy akármilyen rossz gyerek is voltam az elmúlt időszakban mennyei Édesapámra mindig számíthatok. 
Új szokásokat akarok kialakítani, ami nehéz, főleg ha a javamat szolgálják, és Istennek is szerepet szeretnék szánni a szokásaimban, nem is keveset. Együtt vele sokra leszek képes. Próbáljuk ki együtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése