2015. március 24., kedd

Mindenki változik!

Mostanában mindenki változik, vagy én. Nem tudom. Ahogyan "növök", figyelem a többieket is. Van pár ismerősöm, akiket "követek", példaképek nemcsak nekem. Ők is változnak, a javukra és a többiek javára. Remélem én is hasonló fejlődési tendenciát mutatok.
Azt is megfigyeltem, úgy nagy általánosságban, hogy egyre többen vágynak minőségi életre, mint eddig bármikor. Most már nem nagyon hisznek az emberek senkinek, annyiszor becsapták és átvágták őket, hogy ne csodálkozzunk azon ha egyre szkeptikusabbak és érzéketlenebbek az idegenekkel szemben. Saját maguknak szeretnének hinni és abban, hogy bármire képesek. Abban szeretnének hinni, hogy saját maguk képesek irányítani a sorsukat. Nem akarnak függeni senkitől és semmitől. Ezt látom egyre jobban magam körül.
Mindenki változik! Ami régen fontos volt ma már nem az vagy nem úgy fontos. Sokan már nem nézik a televíziót, mert agymosásnak gondolják. Egyébként én is és az újságokat is. Folyamatosan próbálnak befolyásolni mindenkit és szerintem ezért is változik mindenki, mert nem akarják, hogy tovább manipulálják őket és a mindenki a maga ura akar lenni.
Lassan olyan mértékű változások lesznek, remélem a lelkekben is, hogy el fog érni egy kritikus tömeget. Érzem a változás szeleit.
Te mennyire figyelsz a körülötted történő változásokra? Te érzed? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése