2015. június 12., péntek

Az ígéret szép szó!

És általában ha megtartják úgy jó, de mostanában sajnos ennek a mondatnak is kezd elveszni a jelentősége. Ma már nem divat.

Tudod sokat olvasok és éppen, ami soron van abban az adott szónak hatalmas súlya van. A mai világban sajnos azt látom és tapasztalom is, hogy ígérgetni sokan szeretnek mindenfélét, olyat is amit nem áll hatalmukban teljesíteni. Vajon azért, mert jó színben akarnak feltűnni, megfelelési kényszerből vagy valójában csak vakításról van szó?! Nem tudom és igazából nem is vagyok kíváncsi a válaszra, mert hidegen hagy. És tudod érdekes módon mindig a hozzád legközelebbnek gondolt ember(ek) játszák el veled. Ne kérdezd miért, mert én sem tudom. 
Nekik megnyugszik a lelkiismeretük, hogy : "de hát én megígértem neki, ezt meg azt, stb...." Félig meg is csinálta a feladatot, de az rajtad még nem segít. És ilyenkor döbbensz rá, hogy csak is magadra számíthatsz és a  fentről jövő Gondviselében. Szeretnék egyszer tényleg olyan (álom)világban élni, ahol az emberek tényleg segítik egymást és nem csak üres ígéretekkel pakolják tele egymás szellemi postaládáját. Ez olyan, mint egy virtuális fiók, amibe tartogatod egy ideig az olyan üzeneteket, amiket majd egyszer megnyitsz, de valójában sosem fogod és a végén kidobod, mert csak a helyet fogalja.

Most elég negatív dologról írtam, de azt gondolom, hogy ezeket meg kell tanulnunk helyén kezelni, különben elsüllyedünk abban a sok spamben, amik jönnek. Most ezt tanulom én is. Kezelni az üres és semmit mondó ígéreteket! Hmmm...már jobb is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése