2015. június 3., szerda

Zárd ki!

Most egy titkot osztok meg veled. Van ez a "Szösszenet egy könyvből" mini-sorozatom. Az e heti arról szól, hogy hogyan legyünk úrrá az érzelmeinken. Ezt pont a héten tanulom én is. Most jöjjön a titok: amikor megkapom az e-mail-t, hogy közzé tétetett én is elolvasom és képzeld általában ott szoktam tartani hétről-hétre lélekben, amiről épp szó van. Mivel általában akkor írom ezeket, mikor több időm van és kedvem is hozzá, mindig többet gépelek be és időzítve teszem föl, hogy hétről hétre mindig kapj egy kis üdítő lelki fröccsöt, és itt a folyamatosságon van a hangsúly!
Szóval a címben is arra utalok, hogyan zárd ki a külső körülményeket amelyek esetleg zavarnak, bosszantanak. Igazából ez csak egy döntés! Amíg nem automatikus, addig ezt mantrázd: " Nem hagyom, hogy bármi letaglózzon/ elrontsa a kedvem / eltérítsen a célomtól!" vagy " Nem engedhetem meg magamnak, hogy a külső körülmények olyan befolyást gyakoroljanak rám, ami eltereli a célomról a figyelmemet!"

És itt a zavaró külső környezetről van szó! Nem mondom, hogy ne nézz tévét, filmet vagy ne hallgass rádiót, bár a tv és rádió szerintem főleg agymosás,pláne a hírek, de van hatalmad, hogy megválogasd mi jöjjön ki belőle. És természetesen ilyen az újság is. (Egyébként én azokat sem nagyon szeretem, legyen az hírlap vagy pletyka lap, csak ámítás és csalás.) Főleg könyvet olvasok, regényeket és önfejlesztő könyveket, mindig van megkezdve mindkettőből és mindennap olvasok mindből.
Visszatérve tehát az eredeti témához. Annyit kell tenned, hogy reggel eldöntöd, ma szép napod lesz, és nem hagyod magad! Nem hagyod, hogy bármi vagy bárki elszomorítson/ felidegesítsen. És különben is ha úgy érzed neked van igazad akkor miért dühítene fel akármi/akárki? 

Ha van egy célod akkor pedig kötelezően ajánlott elsajátítani ezt a gondolatot és cselekvési szintre vinni.
Személy szerint én azt tapasztalom, hogy ha reggel megfogadom, a fentebb leírtakat, akkor tényleg kivétel nélkül jó napom van és fókuszáltan csak a célon tartom a szemem, miközben az akadályok eltörpülnek és ami esetlegesen felmerült volna akadálynak, azzal kapcsolatosan a körülmények a lehető legkedvezőbben alakulnak. Tudod miért? Mert ahol a fókusz, ott az energia és a teremtés!
Ne engedd, hogy a külső körülmények áldozatává válj! Zárd ki őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése