2014. május 21., szerda

Álmaim útjain

Mindenki keres valamit vagy valakit. Nagyon érdekes, mert ahogyan az álmaim után megyek,nagyon sok buktatót rak elém a sors nap, mint nap. Van, hogy könnyedén átugrom rajtuk; van, hogy szinte remegek a dühtől és a tehetetlenségtől...Ez utóbbit kellene megtanulnunk kezelni,nemcsak nekem,hanem mindenkinek. Jobb ha beletörődünk abba,hogy élet nem igazságos vagy legalábbis nem mindig.
Nem tudom történt-e már veletek olyan,hogy pont a saját ismerőseitek voltak az akadályok,nem akartak segíteni, pedig segítőkésznek és melegszívűnek gondoltátok az illetőt. Sokan haragszanak a politikusokra,mert ígérgetnek fűt-fát, de mi a különbség az előbbi és a haver vagy haverina között ha egyik sem tartja meg az ígéretét? Csak annyi hogy az egyik nyílvánosságot kap,a másik nem...de neked ugyanúgy rosszul esik,nem?
Még csak egy pár napja indultam el ezen az izgalmas úton, de már most érzem nem lesz egy könnyed séta.Igazából az út nehézségétől lesz értékes a célba érés. Még nem sok pofont kaptam, de nem fogom hagyni magam,mert érzem a "csakazértis" erőt magamban,ahhoz hogy végig menjek az utamon. Mindig is ilyen voltam, bosszantottak egy ideig,aztán egy idő után mikor már tele volt a hócipőm felszívtam magam és megmutattam mindenkinek,hogy milyen fából is faragtak igazából.
Igen!Van az hogy fel kell állj és menned kell tovább bárki mondhat bármit,változtatni az életeden csak te tudsz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése