2014. május 8., csütörtök

Álomgyár

Tudom,mostanában eltűntem egy jó időre.Csak rendeznem kellett a soraimat,kicsit visszahúzódni, magamba nézni,elgondolkodni a céljaimról.Újra tanulni az álmodást.Gyerekként olyan könnyen ment.Teljesen elfelejtünk felnőttként álmodni és utána megtervezni az odavezető utat.
Furcsa, mert gyerekként nagy álomgyáros és megvalósító voltam.Aztán az elmúlt napokban rádöbbentettek arra,hogy tulajdonképpen hiába tervezgetek,ha nem tudom mit akarok.Kezd a kép is tisztulni,sejtem mit fogok csinálni,pontosabban inkább tudom mik azok a dolgok, amiket meg kell tennem azért, hogy haladjak.Unom az egy helyben állást;unom, hogy el vagyok mint a befőtt a polcon.

Mostmár én akarom irányítani az életem!

Van egy álmom!És ezért képes vagyok megváltoztatni a szokásaimat is vagy bámi mást ami hátráltat.Érzem hogy nagy ára lesz, amit egyben kell kifizetnem,de ha nem teszem meg a megfelelő lépéseket akkor az a kép amit ott látok teljesen elszomorít.Ha meg bátor leszek, akkor nyerni fogok.Ez tiszta.Lehet nem vagyok normális,de nem izgat. Ki mondta hogy az vagyok? Vagy a mai világban már az nem normális ha többet és jobbat akar az ember?


Az igazi,reális álmaink motiválnak mindannyiunkat,másképp nem mozdulnánk.Lemondunk a kényelemünkről,jól lefárasztjuk magunkat,amit persze észre sem veszünk jó sokáig,mert visz előre a célunk. Az álmok lendülete hajt.Ez a lendület kreatívvá tesz,képessé tesz arra,hogy egy problémára több megoldást is kieszelj.Kezedbe adja a megoldásokat és eszközöket,segít leküzdeni az akadályokat és kezelni a kifogásokat,a magadét és másokét is.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése