2014. május 26., hétfő

Univerzum


Nagyon szeretünk a férjemmel tudományos-ismeretterjesztő filmeket nézni.Tegnap este Stephen Hawking egyik filmjét néztük.Az Univerzum keletkezését magyarázta el,nagyon jól és érthetően.(Meg is jegyeztem a páromnak,hogy örökké hálás leszek a professzor úrnak, amiért ilyen érthetően magyarázta ezt el.)
Az volt az egészben a legérdekesebb,amikor az egyetemi ebédlőt elárasztotta csapágy golyókkal,amelyek aztán tökéletesen egymáshoz képest egyenlő távolságra voltak.Mivel az univerzum sem tökéletes ezért kivett 5 golyót 5 különböző helyről.Nem találnátok ki mi történt!A golyók elmozdultak,mégpedig az üres helyektől eltávolodtak,mivel onnan nem hatott rájuk mágneses erő.Hawking szerint ez a vonzás meg van minden tárgy között, ha viszont az egyik tárgy nagyobb annak nagyobb a "vonzereje" így a kicsit odavonza magához.Ebből arra következtettem, hogy sok hasonló anyag együtt vonza a hasonló kicsiket.Hasonló a hasonlót vonzza.
És máris kilyukadtunk a vonzás törvényénél.Elvileg ugyanabból az ősanyagból vagyunk mi emberek és az összes létező tárgy és élőlény,mint az univerzum. Rezgünk egy szinten, amit a gondolatainkkal közvetítünk önkívületlenül.Nem mindegy miket gondolunk. Ha a gondolataink jó érzésekkel töltenek el bennünket, akkor a jó dolgokat fogjuk vonzani magunkhoz. Világéletemben mindig olyan dolgokra koncentráltam amit szerettem volna,általában be is jöttek az életemben.Úgy használtam ezt az őselemi törvényt,hogy nem is tudtam róla. Fantasztikus dolgokat vagyunk képesek létrehozni, előbb gondolni kell rájuk, aztán cselekedni kell. Ha megteszed az első lépést akkor az univerzum bősége és szeretete áradni fog hozzád!




Ha tetszett a bejegyzés like-old és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a Facebook közösségünkhöz, mert van, amit csak ott osztok meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése