2014. május 28., szerda

Csillagok

Az elmúlt hetekben tettem egy próbát.Napi rendszerességgel olvastam asztrológiai aktuálist.Nem,nem horoszkópot,mert arra sokan panaszkodnak,hogy nem jön be...nem állítom hogy hazugság amit írnak,de mélyebben van ezeknek a dolgoknak a gyökere,mint hinnénk és most nem szeretném ezt magyarázni,hogy miért is nem lehet ráhúzni például az összes bakra az aktuális előrejelzést.
Sokkal inkább érdemes az aktuális bolygó állásokat figyelembe venni,mert azok jobban hatnak mint gondolnánk.A teszt úgy nézett ki,hogy minden reggel elolvastam az az napi asztrológiai aktuálist,amit egy asztrológus készített (face-en sok ilyen oldal van,lehet szemezgetni) és figyeltem.Az volt a tapasztalatom,hogy bejönnek a dolgok.Utólag nyilván bele tudnék magyarázni bármit,de nem teszem.Tegyetek ti is egy próbát.Ám egy nagyon érdekes tényt szeretnék közölni ezzel kapcsolatban.Arra a hétvégére amikorra azt írták,hogy lélekcsaládok, lelkitársak találkoznak én éppen akkor ismeretem meg egy olyan személyt,aki -és ezt nem csak én gondolom így hanem ő is- nagyon fontos lett/lesz a hátralévő életemben.
Visszatérve a bolyók és csillagok állására, úgy vélem nagyon meghatározzák a mindennapjainkat.Mindig hajlamos voltam a párhuzamokat keresni egész életemben,akár magam és egy másik személy esetén is.Mi a közös bennünk? Ez a párhuzam nem csak bennünk,emberekben van meg hanem a személyünk és az égbolt között. Lukács Laci is megénekelte az Ez az a ház c. dalában:
"Ami fent az van lent,
Ami kint az van bent."
És ez a kint-bent nem csak a házra és az udvarra érvényes,hanem a lelkünkre és a külvilágra is.

És ha valaki még mindig szkeptikus ez ügyben,annak a természettudomány egyik bizonyított tényét tudom felhozni.Ez pedig az ár-apály Hold által szabályozott mechanizmusa,persze gravitácó,de ha belegondolunk,abba hogy olyan "messziről" képes egy alapvető ősi elemet így befolyásolni,akkor mi sokkal kisebbeket is tud. Újságcikkek tömkelege írt már arról,hogy mit tegyünk vagy ne tegyünk fogyó,ill. növekvő Hold esetén.Biztos ti is találkoztatok már ilyenekkel.
Ma pedig értesüléseim szerint Újhold lesz/van. A mai éppen megfelelő arra,hogy elengedjünk olyan dolgokat, amiket nem szeretnénk tovább az életünkbe. Amit Újhold idején kezdünk abban nagy valószínűséggel sikeresek leszünk.Természetesen a kitartás és a célra fókuszálás ide is kell.




Ha tetszett a bejegyzés like-old és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a Facebook közösségünkhöz, mert van, amit csak ott osztok meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése