2014. november 21., péntek

"Anyagilag jól élünk..."



Nagyon sok régi ismerősömet fölkerestem az elmúlt hetekben. Nagyon sok mindent hallottam emberektől, emberekről, sorsokról, kit hova vetett, hol tart most. A két véglet között minden volt/van.
Azért a legtöbben viszik az átlagot, mint mi is. Szerintem nincsen ezzel semmi baj,mármint a normális arany középúttal. Bár én vagyok annyira ambíciózus, hogy többet szeretnék, jobbat szeretnék mint ami van, na de ez mindig is bennem volt, csak mostanában tör felszínre.
Figyelek az emberekre, figyelem mit reagálnak bizonyos dolgokra. Vannak akik, azzal próbálnak takarózni, hogy jól élnek. Anyagilag. Ilyenkor eszembe jut a "boldogság" szó. Boldogok vajon ezek az emberek? Úgy igazán. Nem tudom  miért gondolják egyesek azt, hogy az anyagi jó lét elég a boldogsághoz. Nekem nem, számomra a pénz csak egy eszköz, azokra a dolgokra, amik kényelmesebbé teszi a mindennapjaimat és nem boldoggá. Boldoggá a férjem tesz, az egymás iránt érzett érzelmek, a vele együtt töltött idő és ehhez nem kell pénz.  Bátran kijelenthetem, hogy mi boldogok vagyunk és ha valaki ezt nem hiszi el az járjon nyugodtan utána, szívesen elárulom a titkot!


Sokan csak a régi énem ismerik, pedig elárulom sokszor még én is meglepődöm magamon mennyit változtam. Sokkal következetesebb vagyok és fegyelmezettebb, és komolyabb is. Aki hajlandó beszélgetni velem rá fog jönni 5 percen belül.
A másik dolog, amit tapasztalok, hogy sajnos a legtöbb ember tele van előítélettel és úgy kommunikál, hogy próbálja kitalálni mit gondol a másik. Szerintem meg egyszerűbb lenne megkérdezni. Nagyon sok vicces mondatot olvashattam ezzel kapcsolatosan az elmúlt egy hónapban, amikből nagyon sok minden következtetést vontam le és tapasztalatot gyűjthettem az emberek viselkedéséről és gondolkodásáról. Érdekesek vagyunk mi emberek és az még izgalmasabb, hogy mire és hogyan reagálunk adott szituációkban. Én kiírom magamból a feszültséget. És te?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése