2014. november 7., péntek

Előre és nem visszanézve!

Elég nyüzsgős hetem volt. Sok régi ismerősömmel beszéltem. Nagyon fáradt vagyok, de ha ez kell ahhoz, hogy elérjem, amit akarok, akkor egyáltalán nem bánom.
Sosem értettem igazán mit jelent az, hogy: "Ne nézz vissza!" Kezdem érteni. Kezdem érteni azt is, hogy az idő is nekem dolgozik, mert jobb leszek és ha azt is érzem nem haladok, akkor is haladok csak nem érzékelem...
Alapjában véve nem mondom, hogy könnyűnek érzem magam ettől és kicsattanok a jókedvtől. Érzem azt a hatalmas akaraterőt, ami munkál bennem és alapvetően nagyon pozitívnak ítélem meg a helyzetem. Ez azért van mert van választási lehetőségem. Inkább kesergek és visszafelé nézelődöm, vagy nem! Tudom mire vagyok képes és nagyon hálás vagyok mindenkinek, akik erre ráébresztettek és kihozzák/kihozták belőlem.
Tudjátok, amikor van egy célja valakinek, akkor nem ismer határokat, akadályokat, semmit! Semmitől sem fél! Még a hétfejű sárkánnyal is képes lenne megküzdeni! Ismerős az érzés?
Most már én sem félek, mert erősebb a célom és az akaratom, annál, hogy félve nézzek vissza!Nem! Most már csak előre van, több apró lépést megtettem az utamon, és tudom nem szabad visszanéznem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése