2014. július 10., csütörtök

Nem vész el, csak átalakul!

Sokat gondolkoztam azon, hogy miért van az, hogy elfáradunk, lemerülünk...Az jutott eszembe, hogy mennyi energiát el tudunk pazarolni a nap folyamán felesleges dolgokra.
Azt is észre vettem, hogy ha valamire energiát fordítok, akkor valahonnan elveszek.Mintegy átcsoportosítom, "beleölöm" valami másba és nem mindig abba, amibe igazán szeretném. Lehet sokszor feleslegesnek érzek dolgokat, de nagyon sokszor bebizonyosodott már, hogy az idő nekem dolgozik. Sokszor érzem azt, hogy energiát pocsékolok, de aztán kiderül, hogy ez olyan mint valami üzemanyag. Nem vész el, csak átalakul! Anyagi szinten alakul át, az energia megmarad, elmegy, majd visszaáramlik valami másformában.
Az emberek között is van energia áramlás. Adok-kapok elven működik. A legtöbben mindig csak azt várják, hogy kapjanak. Ők nem ismerik ezt az alapvető szabályt az életben: Adj, hogy kaphass! Előbb mindenképp adni kell, hogy az százszorosan visszatérhessen. Adni kell, mert ha adsz akkor ott vákuum lesz, hiány lesz valamiből, amit természet ki akar majd egyensúlyozni, ezért majd azt a valamit (energiát, pénzt, szeretet, stb.) többszörösen kapod vissza.


Amikor úgy érzem teljesen le vagyok merülve, akkor szoktam kicsit lelkizni, küzdeni magammal, vergődni gondolatban, hogy semmi nem jó, lusta vagyok, olyankor el kell vonulnom és relaxálnom kell. Erőt és energiát gyűjtök. Van négy őselem, belőlük nagyon jól lehet töltődni. Föld, víz, levegő, tűz. Mind a négy más minőség, így az energetikájuk is más, de ezekről majd később írok bővebben. Más-más energiát adnak, de mind után feltöltöttnek érzem magam, akármelyikből töltekezem.
Sokszor, mikor töltődöm, érzem azt, hogy felülről jön, árad felém az energia és szétsugároz a testemben. Teljesen olyan érzet mintha gyenge elektromosság áramlana rajtam keresztül, a hajam tövén érzem ahogyan megemelkedik minden egyes hajszálam. Fizikailag tényleg gyenge áram lehet. Utána már nem vagyok enervált.
Fogalmam sincs sokszor honnan kapok, de szeretettel elfogadom, ha kell akkor adok, mert sosem tudhatom mikor lesz nekem is szükségem!


Ha tetszett a bejegyzés like-old és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a Facebook közösségünkhöz, mert van, amit csak ott osztok meg. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése