2014. július 24., csütörtök

A számok nem hazudnak

Eltűntem egy időre, nem írtam még a héten egy betűt sem. Nem azért mert nem lett volna mit, hanem, mert nem volt túl sok időm ráhangolódni a témákra...

Voltam számmisztikai elemzésen. Fogalmam sem volt milyen is egy ilyen elemzés, és hogy mit tudhatok meg belőle. Ledöbbenve tapasztaltam, - még én is, aki hisz egy kicsit ezekben a dolgokban, de mégis tartottam tőle picit - hogy mennyi mindent hordoz a születési dátumom és a nevem. A múltat, a jelent és a jövőt is, azt inkább, mint irányt mutatva. Részletekbe, hogy konkrétan milyen dolgok voltak velem kapcsolatban, nem bocsátkozom, úgy gondolom ez nem annyira a nagy közönségre tartozik.
Valahol mindig éreztem ezeket a dolgokat magamban, de mégis bizonytalan voltam, kételkedtem magamban. Most sokkal több bennem a saját magam iránti bizalom is. Eddig is volt önbizalmam, de valahol nem tudtam magam elképzelni annak akivé kell, hogy váljak. Most abszolút biztos vagyok magamban és ehhez egyre erősebb és biztosabb hit társul, mint ennek előtte.
Ezek a bizonyosságok, megint hatalmas energia többletet kaptam, magabiztosabb lettem, jobban megismertem magam. Sok dolgom miértjét. Miért vagyok olyan amilyen és jó úton haladok e. Gyakorlati tanácsokat is kaptam, amelyekre fel tudok készülni, vagy épp meg tudom őket előzni. Ezekből kifolyólag muszáj leszek új szokásokat is beiktatni az életembe. Tudjátok a szokás hatalma óriási, nehéz lesz, de tudatosnak kell lennem, és nemcsak nekem...


Ha valaki bizonytalan, vagy csak kíváncsi mindenképp ajánlom neki, hogy csináltasson egy ilyen elemzést. Ez róla szól, és nagyon sokat tud segíteni. Semmiképpen sem jóslás ha valaki esetleg azt hinné, inkább olyan iránytű lehet ez, amely segíthet dönteni, elindulni vagy épp maradni.

Nekem ő csinálta: Zoé Számmisztika vagy itt is megtaláljátok: Zoé, életvezetési tanácsadó
Privátban kérhettek tőle időpontot, akár skype-on is megoldható a dolog. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése