2014. augusztus 4., hétfő

A forrás és én

Bárcsak látnátok, amiket láttam. Bárcsak éreznétek, amit én érzek. Bárcsak úgy fel tudnátok töltődni, ahogyan én szoktam, akár pillanatok alatt. Bárcsak tudna a ti lelketek is úgy szárnyalni, ahogyan az enyém szokott.
Mindezek egy helyről jönnek... fentről...állítólag nagyon jó adó vagyok, energia átadó, úgy, hogy közben nem érzem a veszteséget. Nem is sejtettem ezt addig, amíg nem hívta fel a figyelmemet az egyik barátnőm erre.
Van egy erős kapcsolatom a forrással, amit bárki meg tud tanulni használni. Eleinte nehéz kapcsolódni, elsőre türelemre van szükség és kitartásra, de gyakorlással elsajátítható. Mindenkinek ajánlom a Mennyei prófécia c. könyvet és a gyakorlati útmutatóját. Az is lehet már tudod, hogyan kell töltődni, csak eddig nem tudtad hogy az... én is így voltam.
Nekem is szoktak rosszabb napjaim lenni, mint minden normális embernek, de aztán napközben mindig történnek jó dolgok velem, amik felvidítanak. Folyamatosan figyelek, hol és kitől kapok válaszokat a kérdéseimre, ki az aki fényesebben ragyog a többieknél... :) Volt már, hogy egy régebbi újságba lapoztam bele, amit már magamnál hordtam egy-két héten át és abban volt a válasz, volt hogy hirdető táblán láttam. Ezekkel csak azt szeretném mondani, hogy sosem tudhatod mikor és honnan jön a válasz. Nincsenek véletlenek.
Van egy hírem, ha nem rég kezdtél el foglalkozni személyiség fejlesztéssel, akkor ezek nagyon furcsák lesznek eleinte, én például azt hittem bediliztem, de ahogyan tágul a látóköröd, egyre több ilyen lesz. Sokszor már csak mosolygok ezeken a dolgokon, nem agyalok tovább... Csak koncentrálj a forrással való kapcsolatodra, ne mástól "rabolj" energiát, érezni fogod a különbséget a legális és az illegális energia szerzés közötti különbséget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése