2014. augusztus 25., hétfő

Nemszeretem és szeretem lista

A múltheti kihagyás után ismét feltöltődve vágok bele a munkába...nem sok kedvvel. Az írás segít elviselhetőbbé  tenni az újra belerázódást a mindennapokba.
Érdekes dolgot olvastam az előző bejegyzésem kapcsán. Aki még nem "takarított", nem tette rendbe a kapcsolatait, annak az elkövetkező pár nap lehet fájdalmas lesz. Most van itt az ideje a nagy lezárásoknak, elengedésnek (vége a nyárnak is)...
Ma egyébként újhold is van, ilyenkor tényleg jó tisztító kúrát is tartani, csinálni egy nem szeretem listát, fehér gyertya lángjában elégetni miután köszönetet mondtunk ezekért a dolgokért, de már nem szeretnénk tovább az életünkbe. Érdemes utána írni egy olyan listát is amit viszont szeretnénk és olvasgatni...
Jó módszer, amit én is csinálok pár napja, hogy leírod 100 álmodat. A kicsiket is! Ha például szeretnél régóta már egy szobanövényt, ami nagyon tetszik azt is írd fel, aztán tedd a lakásba jól látható helyre, például hűtőszekrényre... mi való a hűtőmágnes, igaz? :)
Én a ruhásszekrényemre ragasztottam ki, még 50-nél járok, de dolgozom a következő 50-en... Erről beszélni elég kényelmetlen, mert tudom mit kellene tennem, vannak akadályok, amik nem igazán tudnak meggátolni, mert tudom hogyan kell őket megoldanom és már dolgozom rajta, csak ugye ilyenkor mindig közbejön más... nem olyan könnyű az álmok megvalósítása... Tudjátok az álmaink boltjában nincs akciós ár, sem végkiárusítás, mindennek meg kell fizetnünk az árát és az álmaink, ha tetszik, ha nem, luxus cikkek.
Ezt nem elrettentésként mondom, csak azért, hogy készülj fel! A kudarc nem a siker ellen való, hanem az a kő, ami az utat alkotja az álmainkhoz vezető úton.
Visszakanyarodva tehát újhold van így tessék teremteni, miután a rossz dolgokat, szokásokat és a nem kívánatos embereket végre kitettük az életünkből!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése